Mus!

Jag tror jag har en mus inne på mitt rum. Antingen är det en mus eller så är det en råtta eller så är det kanske ett spöke för fan vad det prasslar under sängen. Jag är dock lite rädd att titta in där under ifall att det skulle vara nåt annat vidrigt. Man vet aldrig när man bor på landet liksom.

Så vad händer idag då? Hrmm.. Jag ska plugga engelska. Fyfan vad tråkigt. Jag ska skriva en utredande uppsats på engelska och en bokrecension. Vad fan är en utredande uppsats? Jag ska tydligen använda 3 källor också. Men hur ska det gå till? Jag vet ju redan allting! HAHA. Näää. Jag skojar bara. Jag har ingen aning om vad jag ska använda mig av för ämne..

Jag tror att jag ska slänga ut lite auktioner på Tradera också idag. Jag har ju precis sålt mitt allra första objekt. Vilken grej va? Hela 22 kronor pungade jag in för 6 stycken julpapper som man kan ha till scrapbooking. Haha. 22 kronor. Det värsta är att jag bara har 66 kronor kvar på kontot. Fan vad jag är fattig... Det är tur att jag har lite pengar innestående hos en familj och att jag ska upp och jobba klockan 8 imorgon. Det blir nog bra. Jag antar att det är bäst om man inte har några pengar, för om man har pengar så gör man av med dom så förbaskat fort. Om man inte har några pengar så kan man inte heller göra av med några. Förhoppningsvis..

Nåja.. Engelska var det. 2 stora uppgifter som ska vara klar tills på måndag, för då tentar jag av min engelska också. Håll tummar och tår för mig så jag får ett MVG där också.

Fan, det var mycket roligare att plugga när man gick i skolan..



Höhö, lite renhumor...

Kommentarer
Postat av: pramita

haha jaha ;P

2008-12-10 @ 11:05:32
URL: http://pramiitaas.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Jo det är klart, och hon svarar inte när du mailar och frågar henne? Hoppas den kommer in snart, är nyfiken!



Hehe, men det är ju så, det var några som önskade vidioupdates och jag gjorde en.. HAHA!



Du, möss. Det har vi i hela huset, det är förjäkligt. Bor också på landet i ett äldre hus så mössen tar sig in överallt.

2008-12-10 @ 11:11:39
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

sv: va sjukt! skulle aldrig gått med på det. men vad låg stallhyran på om man hade så mycket jobb?

2008-12-10 @ 11:28:04
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Pauline

Gud ja! Det ska vi :P vaddå först banta ner dig? Varför ska du det? Du bantar ju när du tränar ;) ha ha!



Jo, man borde egentligen skita i mackor och käka gröt. Men mackor är så snuuuuskigt gott :P HAHA!

2008-12-10 @ 12:21:06
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: IDA

Hehe de va från den gamla goda tiden ;P

2008-12-10 @ 19:31:27
Postat av: Linda

Ida: Oh yeah baby. Har du någon lika rolig som mig att leka med på universitetet? :) ;)

2008-12-11 @ 20:29:32
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: IDA

Nä :P Hahaha...

2008-12-11 @ 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0