Hö hö hö

Jag kan ju dela med mig av ännu mer humor:


Minns ni tjejer? Hahahaha

Btw så tror jag att jag håller på att få påssjuka också. För helvete vad det spänner i kinderna och på sidan av munnen. Satan! Jag har haft påssjuka en gång. Och då såg jag ut som Elin gånger 100. Vi brukar alltid skämta om att Elin har kinder som ett marsvin och jag har kindbenen som en öööh. Giraff? Jaja, poängen är den att jag bara har kindben medan hon bara har kinder. Men nu jäklar Elin, nu ligger du snart i lä!

För den delen var jag och Willy in till Lund och shoppade idag efter mycket om och men.. Min bil gick sönder på vägen. Eller.. Jag fick en ispropp så dom andra i familjen kom med en av våra andra tre bilar till mig så jag kunda fortsätta in till Lund utan problem..

Jag köpte en hårddisk och nya hörlurar. En jävla fitta stod bakom kassan. Nybörjare var hon också. Fan vad irriterad jag blev på henne. Vem fan sätter en nybörjare bakom en av kassorna en dag då det är mellandagsrea?

Willy den fisen var rik värre så han köpte en hårddisk och en systemkamera. Fyyyy. Så nu hoppas jag att Dino köper en systemkamera till mig som han lovade. HAHAHAHAHA. Ironi gott folk, ironi...

Kommentarer
Postat av: carolina

Haha, att man ens kommer på att göra ett sådant klipp. hahaha

2008-12-26 @ 20:09:47
URL: http://bergman.devote.se
Postat av: Stephanie Ampel

tack:)!

2008-12-27 @ 02:08:28
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Anonym

vacker tjej i love you

2008-12-27 @ 10:27:20
Postat av: Linda

Anonym: Jag har ingen aning om vem du är men jag tackar och bockar.

2008-12-27 @ 12:20:40
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Jessie - mamma till Jacob

gud av roligt få så mycket pengar, bar julklappar, o du gillar inte jul haha du e galen=)

Vilken humor haha var hittar du alla dessa klipp någonstans? hoppas att du intre har påssjuka.

Kram på dig gumman!

2008-12-28 @ 12:06:09
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0