Äntligen

Nu är jag äntligen klar med min uppsats som ska vara på engelska. ÄNTLIGEN! Det blev hela 9 sidor. Fyfan. Om jag inte får MVG i ämnet nu så vet jag inte vad jag ska göra. Kanske fungerar det om man strippar lite för Linda? Höhöhöhö. Då skulle jag få IG på en gång.. Haha. Nåja, 9 sidor är skrivna och hela dagen har gått.

Jag har även fått magsjuka och jag tror faktiskt att det till och med är influensa på gång för jag har frukstansvärt ont i halsen. Fyfan. Jag vill inte ha influensa! Det enda positiva med att man har ont i halsen, är att jag kan dricka hur mycket te som jag vill. UTAN att min mamma kommer och klagar. Det är perfekt för mig eftersom jag är en riktig temänniska.



Hej stora händer! Men ni vet dom säger om stora händer.... Grrr...

Jag har dock inte kunnat äta någonting idag. Jag törs helt enkelt inte. För så fort jag bara dricker nyponsoppa så kräks jag upp det igen. Och kommer det inte ut den vägen så sprutar det från andra hållet. (läs hålet...) HAHAHAA. Förlåt. Jag ska inte ge er så ingående med information.

STOR PUSS PÅ ER! Hoppas jag smittar er. Ska jag lida, ska ni lida. Moahahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch usch,hoppas det blir mkt bättre!!!! Må gott tjejen,kram och du,klart det blir MVG ;-)

2008-12-13 @ 12:27:48
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: pupsik

nice pic.:))))

2008-12-13 @ 14:13:55
Postat av: Linda

pupsik: Tack så mycket. Sådär ser jag ut 90% av tiden som jag spenderar hemma! HAHA!

2008-12-16 @ 09:44:47
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: angelica

uff, ja vart magsjuk natten till söndagen så du smittade mig nog :P haha.

hur ere me magen nudå?

ja kan fan inte äta bläää =(

2008-12-16 @ 20:02:57
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0