Analysera bilden

Okej, idag ska vi leka en liten lek som heter analysera bilden. Jag och Ida satt och analyserade denna bild för några veckor sedan och nu tänkte jag dela med mig till er...

Här är bilden i normal fattning:


Ja, det var väl ingen big deal, eller hur? Den bilden är ju riktigt söt på oss allihopa. Förutom att Idas (nr 1 nerifrån vänster) ena skinka hänger utanför bordet och att Maddes (nr 2 nerifrån vänster) ser avklippt ut.. Men nu ska vi börja analysera skiten och då kör vi på denna:


Okej, bilden är fortfarande söt. Det ser dock ut som att Madde (nr 2 nerifrån vänster) inte mår riktigt bra så därför håller Emelie (nummer 3 nerifrån vänster) i Madde så inte Madde ska tippa eller springa iväg. Ida däremot (nr 1 nerifrån från vänster) mår skitbra och har en riktigt bra dag! Hon ler lite extra och lägger huvudet på sne precis som hundar brukar göra. Nr 2 nerifrån vänster som är Emelie ser lite pittögd ut på denna bild. Nr 4 nerifrån vänster ser vi också, det är Elin. Hon spanar nog in på någon pudding. Kan det vara Helen kanske? Eller så tycker hon att hon själv är skitsnygg när hon sötar till sig sådära! Men det är hon ju också!

Nu kommer vi till det komiska och det är nr 2 uppifrån vänster.. Det är jag. För att ni ska få en bättre syn på hur jag ser ut så zoomar vi in lite till:


Ehm jaa.. Nr 1 från vänster är alltså vår lilla söta Olivia. Hon ser dock ut som en kär liten påg på denna bild (så som Ida skulle sagt...) just på grund av att hennes hår ligger lite knasigt. Nu till en annan sak. VARFÖR I HELA FRIDEN ÄR HON LÄNGRE ÄN MIG? Joo, hon sitter på bordet den lilla plutten som egentligen är 150 cm.. Jag är ju 178 som ni kanske vet.

Nu kommer vi till mig. Nr 2 från vänster. Jag bryr mig inte riktigt om kameran. jag spänner även min överläpp så det ser ut som att jag saknar läpp överhuvudtaget. Mina ögon lyser. Det betyder att jag är besatt. Jag kollar på Olivia, som faktiskt ser lite rädd ut. Ni ser hur jag kollar och spänner min läpp. Man ser också mina huddtänder. Det ser ut som att jag ska ta en stor tugga av den lilla plutten. Det är nog mycket möjligt för det var ungefär när denna bild togs, som jag började banta och slutade äta en massa. Alltså. HUNGER! Ni ser ju, jag tuggar ju nästan fradga till och med!

Idas och min analys av bilden:

Linda: kolla olivias hår hahaha så söööt.
Linda: olivia måste sitta på bordet! så är det bara
Ida: Olivia e söt :D nä men du böjer benen.. Minns att du sa de :P
Linda: gör ja? :O
Ida: eller nja hon ser väldigt lång ut
Linda: eller hur.
Ida: hon sitter, du böjer :ÖP
Linda: å hon har inga ben under bordet heller. Din min är klockren!
Ida: haha jag e en smiiilfink..
Linda: VADFAN GÖR JAG? :-O Hahahahaha kolla, zooma in på mig. Kolla tänderna. Blicken. Hahaha jag ser ut som dracula
Ida: HAHAHAHAHAH zomade lite too much nu :-O AHHAHA
Linda: riktigt hhhhhh. Du vet det ljudet. Hahaha
Linda: Ida när jag zoomar på dig så har du dubbelhaka. Hihi men jag har 3dubbel

Ida: HAHAHAHA skulle precis säga de. Maj gawd min haka
Linda: vi ser ut som 2 tjockisar som gått vilse på ett smalhetsläger
Ida: Haha ja HAHA kolla Olivia i zoom
Linda: du nauuuw
Ida: Vad händer? var e jag?"
Linda: hon ser ut som en liten pojke med håret sådära
Ida: du har ju ingen dubbelhaka, du ser skinny ut
Linda: hennes haka går inåt istället för att bli dubbel
Linda: kolla emelie i zoom

Ida: : shit va emelie e brun :S Hahah
Linda: HON ÄR PITTÖGD! :-O
Linda: mina ögon är röda ;S ännu mer dracula

Ida: nja de e väl för huvet e snett? Ser inte alla ut så? :P HAHA du ser ond ut
Linda: ser ut som jag ska tugga på olivia
Ida: HAhaha men du e ändå bäst på detta fotot :D
Linda: hahaha, jag jaa. Oooja. "i'll take a bite from u olivia.. hhhhh" men det ser ut som du redan käkat en bite av hon ;P höhö kanske drf hon inte har några ben ;P höhö kolla maddes hand
Ida: ja jag ser väldigt rund och glà ut iaf :P armen? HAHAHAHAHA ja
Linda: den ser amputerad ut. Den ser ut som en stump! Och din gump hänger utanför. hahahaha
Ida: HAhaha vi har suttit med de xzoomat jättelänge nu, tårarna rinner
Linda: jag har text ovanför skallen annars så står jag där. Hahahaha
Ida: HAHAHA
Linda: Det är drf jag ser ont ut. Ställ upp stolarna annars LINDA. Hahaha
Ida: HAHA


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du är för gå, analysera bilder, de e nog bara något du kan komma på :)



Vi vill me ha en bebbe...

Ja du vi har ej satt datum ännu.

2008-12-05 @ 13:20:12
Postat av: Sanna

mh

2008-12-05 @ 13:20:22
URL: http://sanwaforsure.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Det är ju bra ;)



Jaa.. hon är underbar min vän.

2008-12-05 @ 14:47:02
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: pelle

hahah, vilken jävla analys på en enda bild. Men den var underhållande. Speciellt med skinkan som var utanför! ;D

2008-12-05 @ 15:10:53
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: - ● Rebecca ● -

Nä vet du vad! D va d värsta! Ren och skär elakhet!

Du e besatt av djävulen och alla hans fanskap,DÄR har du min analys utav bildjäveln!

2008-12-05 @ 15:21:56
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Julia

vet inte, men dom är så söta ju:D det kommer säkert snö snart;D fast det har baar snöat en gång här i göteborg:( och det la sig inte ens på marken:(



Haha, snygg analysering:D haha:D

2008-12-05 @ 17:13:04
URL: http://juliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0