Jaha?

Bara hux flux sådära så har min dator pajjat. Mitt tangentbord vägrar göra mellanslag?Den fungerade ju igårkväll när jag stängde av den men nu fungerar det inte alls. Jag har testat allt!Jag har slagit på den vilket bara resulterade i att jag fick jävligt ont i min jävla hand men annars så fungerade det inte heller. Fan va jag blir less.

Vilken jävla tur att jag är ledig idag så jag kan köpa ett nytt tangentbord på typ Bo Ohlsson för där är det billigt. När jag plockade bort tangenten och tröck på den vita gummiploppen så fungerade det iallafall så det är väl det som jag tänker göra nu eftersom ingen annars kommer orka läsa detta.

Seeeen drar jag till Ystad och fixar brillorna. Daniel ringde ju självklart imorse och frågade om jag kunde jobba. Jag som sagt att det bara var att ringa om han behövde mer folk. Och vad gör jag?Jag tackar nej på grund av mina jävla cpglasögon. Näääh. Hej då pengar!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Ferhat

Jag mår bra tack :D

2008-08-06 @ 12:12:44
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: En svärmorsdröm

HAHA... visste du att var fjärde tangentbord blir fysiskt misshandlat! :P Dom kan slå på din charm när dom vill

2008-08-06 @ 18:21:21
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0