Helvete också.

Jag har inte bloggat på vad är det? Typ 20 dagar eller nåt sånt? Jag har helt enkelt inte haft tid eftersom jag jobbat konstant men nu är det slut på det. Nu är jag arbetslös och fattig. Så nu får jag leva på nudlar resten av mitt liv. Haha.

Jaja, det har hänt en del saker sedan sist jag skrev i alla fall så jag listar dom väl här dårå:

Vi har käkat kinamat.



Jag och Elin åkte Waltzer som galningar i regnet med lilla Kari som nästan snurrade sönder karusellen.


Elin mådde illa..


Kari fastnade till slut på bild!


Vi åkte larven också. Jag ser dock mer laddad ut än Elin..

Jag har varit med Fadi på jobbet som gäst. Mycket roligt. Jag fick även upp honom i en karusell. Han höll på att dööö. HAHA! Anyway, kolla hans stil när han ska skjuta ner blommor.


Jag har haft kräftskiva med some people från jobbet.


Kari övertygade inte riktigt tyckte jag dårå.


Maddes hatt satt knäppt.


No comments..


Ingen vill vara med på bild utom Madde..


Ehm.. Kari försöker verkligen där på hörnet. Haha!


SKÅL!


Marcin var lite förvånad över räkorna och kräftorna. Men till slut fick jag han att käka lite räkor minsann!


Ehm.. Efter 8 festival blir jag rolig. Damn, jag önskar han bara druckit 2..

Vi har haft personalfest.


Jag kör tåget minsann! (in my fantasy...)








Daniel aka chefen!


Vi fick dom äldre att supa också. Även om dom var svåra på det..




Okej, på dom två sista bilderna så var kameran inomhus tillsammans med Camilla medan vi andra satt ute och hade skitkul? Haha. Nåja. Elbilen fick vi inte heller köra. Men kul hade vi ändå. Jag tror att jag hängde på Andreas en del. Han tog kort på mig när jag gick på toaletten? Ehhmm. Sorry Gizmo, det kan inte ha varit en vacker syn. HAH!

Morfar har fått en hjärtattack men mår tack och lov bra. Han har fått åka hem igen också så det är ju skönt. Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom. Jag hatar att vara långt ifrån honom.

Jag har äntligen hämtat ut paketet med sminket som jag vann typ i juni. Det blev en dyr historia och jag är icke glad. Dock så var både mineralsaken och ögonskuggorna trasiga. Det måste ha gått vilt till med mitt paket. Jag fick en vacker bild på Louise herself också. Grrraooow.


Humm.. Det har hänt mer saker också men ingenting som är värt att nämna här. Typ. Haha.

Nu vet ni att jag lever i alla fall!

Stor Puss!

Kommentarer
Postat av: Carro - Adams mamma

haha jag vet, det är inte lätt :p haha.. Han kommer vara en riktig storfot sen!

2008-08-30 @ 20:52:19
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: En svärmorsdröm

Japp de tror jag.. Hahha lr nä kommer inte ens ihåg vad det var jag trodde:P Haha stackars nakenfisen!

2008-08-30 @ 22:08:02
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

AAahhhh baby! Jag ska skicka dig 100 minaral puder och ögonskuggor. Då kanske vi har en chans på 100 att det inte går sönder. Nej serriöst, Du ska få dig lite små paket då och då UTAN problem.

Ta hand om GAY påsen också.

Och HEY, I KNOW YOU LIKE MY PICTURE GRRRR!!



2008-08-30 @ 22:32:29
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

HAHHA jag vet Linda, Du skulle passa perfa här borta. Men jag behöver dig hemma i Sverige så jag kan trassla med posten lite då och då.

2008-08-31 @ 15:51:24
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0