Först!

Kolla så söööööööt Olivia är med sin söta kille. Nauuuuuw. Nu blir jag käääär. I dom typ.. Så gulliga polacker kan vara. Olivia verkar så glad med honom. Nauuuuw. Jag är ju glaaaad för Olskipolski att du hittat någon bättre än Mike. Blöööh på honom. Haha!


Anyway så har jag städat mitt rum nu eftersom WIllyboy ska komma hit ikväll och så. Det blir nog nice det.

Jag bjuder på en egobild bara så ni ser att jag fortfarande lever trots att jag är jävligt sliten på bilden.. Haha! Dagen idag höll på att döda mig. Jag tror inte att jag haft så ont i huvudet i hela mitt liv. Fyfan alltså...



Emmah, jag har inte några pengar på mobilen. Kan du skicka ett sms till det gamla numret med ditt kontonummer så jag kan föra över pengarna? Vi tycks missa varandra jämt.

That's all for now.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linda med familj

Du ser inte alls heldöd ut!!!

Hoppas allt är bra med dig snäckus :)

2008-08-07 @ 23:24:23
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: IDA

Nauuw på Olivia och hennes karl :D

2008-08-08 @ 15:24:38
Postat av: Linda

IDA: Inte nauw på mig? :(

2008-08-30 @ 20:57:05
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0