Wacko

Varför tar jag alltid av höger sko först?

Jag förbannar mig själv varje morgon då jag blir geggig på högerfoten eftersom jag drar av vänsterskon med hjälp av högerskon. HAHAHA! Förlåt. Jag har inget liv och funderar då på lite dumma saker..

Nu ska jag, min rinnande kran och mina svullna ögon klä på oss och bege oss till Ystad. Eller först ska jag väl kanske klä på mig. Höhö. Skulle va lite olagligt annars kanske.. Hrm..

Anyway. Min skinnjacka och nya skooooor är påväg fick jag veta imorse när jag loggade in på min mail. Så nu blir jag snart 800 kronor fattigare.. Jag hoppas att jag köpte den på faktura så jag kan hämta ut den NU NU NU.. Eller så fort den kommer.. Såklart.

Idag känner jag mig på ett bra humor trots att mina ögon är svullna som en tomat. Möhö. Sådär låter jag förresten när jag skrattar. Möhööhööhööö

Nu ska jag klä på mig.

Har ni kläder på er idag? HAHA! Rolig fråga för fasen. Kanske sitter några nakenfisar och läser min blogg!

PEACE!

image499

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0