Tiiidig

Fyfan idag vaknade jag helt själv 07.09. Fan vad jag är stolt över mig själv. Helt pigg och allt. 07.11 började vårt brandlarm tjuta men det visade sig bara att någon bränt sina ungsbakade smörgåsar. Sen kom mannen i huset och väckte mig halv åtta. Men jag var redan vaken. Fyfan vad jag är bra. Jaja, nog om det.

Idag står det samhällskunskap på schemat. Jag hatar verkligen samhälle b för vi jobbar bara som europeiska unionen och nu handlar det om europeiska parlamentet. Fy tusan säger jag bara. Eller visst, vi har gjort lite andra saker också men EU-grejjset är det mest av. Jag hittade inte ens den information som krävdes för uppgiften så jag fick låna hem en hel pärm och en film av Nemat. Yes! Så nu gäller det att tuta och köra med det.

JAG SKA TILL POLEN OM PRECIS EN MÅNAD! Eller om en månad och 3 dagar. Kan man se fram emot att kolla på Hitlers gaskammare? Jag gör det i alla fall. Alla säger att det är en once in a lifetime sak som man ska vara glad att man får se. Huvva. Jag kommer säkert böla.

För den delen så hämtade jag mitt pass i torsdags och jag ser ut som en terrorist så jag tror inte att någon kommer att släppa in mig i deras länder. HAHA! Fast det gör dom nog inte ens om dom ser mig i verkligheten heller. Fy tusan. Håret är helt svart och ögonen ser helt bäng ut. Minen är typ supersur och USCH är allt jag kan säga. Tur att jag bara behöver ha det i fem år och sedan får göra ett nytt. Då ska jag käka lim så jag ser superglad ut.

Fan va långt detta blev. Förlåt hörni! Senare ska ni få se vad vi brukar hitta på i skolan när vi har tråkigt. HAHA! Det kanske inte är världens normalaste saker. I och för sig så kan inte jag göra dom sakerna eftersom jag inte kommer igenom och inte Ida heller, tror hon. Istidsmänniskor for lajf! Nåja. Mer om det senare. Nu ska jag plugga! Fyfan vad jag är redig. Eller hur Ida? Jag testar på lite skånska!

image556

Haj jaj hiddor Liiiiinda!



Kommentarer
Postat av: Louise

Oj, jäklarns.. Men vaddå, finns det inge snygga skor i din stl alls? Jag tycker att de flesta sko butiker har stora storlekar ju..

Oj, ja jag ska börja träna nu i veckan tänkte jag.. Det är inte omöjligt att det är just spännings huvudvärk, för jag är jävligt spänd i ryggen och nacken också.. Men men.. Hehe.. Vi får la se hur det blir :)

2008-04-26 @ 08:45:52
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Godmorgon, sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-04-26 @ 09:00:29
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Louise

Usch.. stackare.. Jag hade lidit utan snygga skor.. Haha!

Ja, jag får helt enkelt testa mig fram :)

2008-04-26 @ 09:00:31
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: håller med ganska slappt och ja skulle aldrig lyckad att bära upp dem, ahah men på henne ser det bra ut.
Hoppas du får det kult i polen ;D, skulle så gärna också vilja se gaskammren :/

Postat av: Maria

hehe jasså du kommer också från Skåne, men vad trevligt! Var i skåne bor du då? Ha en trevlig lördag nu ska jag iväg till stan strax :D lönen har ju kommit haha..

2008-04-26 @ 09:15:05
URL: http://mariasplace.blogg.se
Postat av: Linda och Prinsessan

Ja klart att det kommer att bli perffa :) vad har man annars cam till?????
Kramsis

2008-04-26 @ 09:59:05
URL: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0