Pris!

Jag borde få ett pris i dumhet eller något liknande för jag sitter seriöst och jobbar med Samhälle B, en FREDAGSKVÄLL! Jag borde ligga i sängen och bara fisa istället eller hitta på något med en kompis men jag känner mig så förbannat peppad på att göra denna uppgift nu vilket är tur eftersom den är så otroligt tråkig.

Behöver jag säga mer än Europaparlamentet innan ni somnar?

Fan va härligt förresten, vet ni vad vi ska göra? Vi ska åka till Auswitch den 28 maj tillsammans med samhällsgruppen. 11 eller 12 elever är det. Kanske var det tur att jag valde denna kurs ändå. Jag menar, många har dött i koncentrationslägret i Auswitch så det är ju rätt stort ändå. Jag ska köpa ett extra minneskort och ett extrabatteri till kameran så jag kan ta massor med bilder. 700 kronor är allt vi behöver betala eftersom vi fått en massa sponsorer. Åker på torsdagen och kommer hem på lördagen.

Jag måste dock fixa ett nytt pass eftersom mitt förra gick ut i höstas. Hrm.. 350 spänn till. Men det är skitsamma. Måste ju ändå ha ett pass när jag ska till Istanbul i höst.

Vill ni kolla hur det ser ut i Auswitch så kan ni kolla denna video:
http://www.youtube.com/watch?v=cT8MgSQA-74
Den gick inte att lägga in på video eftersom Embed var borttagen vilket var synd.

Sjukt egentligen att en och en halv miljon människor dog på grund av en mans idiotiska tankar. Det kommer nog bli sjukt intressant att åka dit och se allt med egna ögon. Det sägs av folk som varit där att det är en känsla som väller över en när man väl är där. Huvva, undrar hur det kommer sluta med mitt medlidande. Jag kan ju börja böla för vad som helst.

Kommentarer
Postat av: Louise

Aha.. Okej.. Får väl testa de ljusblåa då nångång :)

Ja, det tror jag säkert! Jag hade också blivit glad för ett sånt ljus! :)

Så bra att du fick tag i honom! Hade han det bra? Är han hemma i Sverige igen?

Jaa.. Visst är den sjukt bra dne filmen! :)

2008-04-12 @ 07:47:21
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Karin

din man?:)

2008-04-12 @ 11:10:31
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Linda och Prinsessan

Tack gumman och jag för dig ska du veta.. Kramiz

2008-04-12 @ 11:16:24
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Moa

Jaah jag har verkligen fått tangentbord på huvet ;o

Men shiit sam på en fredag !

2008-04-12 @ 13:01:24
URL: http://moaarot.blogg.se
Postat av: Emmah

Yeah istanbul :)

2008-04-13 @ 11:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0