Låååång dag

Fyfan vad jag är trött, less och irriterad. Huvva!

Jobbig dag på skolan men har i alla fall gjort mitt musikprov nu så nu är det klart i alla fall. Sen fick vi ett nytt arbete i religionen och genomgång ännu en gång på det muntliga nationella provet i svenska b. Snälla skjut mig för vi har så sjukt mycket i skolan att jag snart kommer strypa mig med skosnöret.

Vi har börjat på projektarbetesfilmen och jag måste erkänna att jag var lite orolig där ett tag när Ida skulle styra laptopen. Huvva. Jag ville verkligen ha en mus då! MÖHÖ! Tolka som ni vill.

Btw så är jag och Ida studbarn som bara vill ha MVG. Hahaha. Alltid vill vi snacka med lärarna om våra betyg. Det slår aldrig fel. Förutom i matte b där vi typ ignorerar att vi har kursprov om 2 veckor och har 2 kapitel kvar att räkna. Hrm..

För den delen så har jag ett höstrå i min näsa som fastnat där. Mysigt. Kanske ska odla eget hö därinne?

Anyway. Jag har burit in 52 höbalar i stallet nyss. Duktiga kickan. Snart är det middag. Som jag längtat efter mammas hemmagjorda någonting som jag inte ens vet vad det är.

Nu ska jag ta en alvedon innan maten och sen ska jag tvätta motorn ännu mer. BLÄÄÄÄÄÄÄÄH! Jag ska trösta mig med Cilet bang reklamen nu.

Nån mer som vill spy på skolan just nu?



IDA, SKICKA MEJLET TILL KILLEN DIREKT NÄR DU SER DETTA FÖR ANNARS KOMMER JAG GLÖMMA BORT ATT PÅMINNA DIG!

Kommentarer
Postat av: IDA

Ok, har du läst igenom frågorna? Nått mer vi undrar? annars tackar jag bara för hjälpen :P

2008-04-21 @ 16:56:47
Postat av: Linda

IDA: Jag läste igenom allt :D

2008-04-23 @ 18:47:51
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0