FLYGANDE SLÄPKÄRRA!

Hahaha. Som jag har saknat att blogga och som vissa har saknat mig blogga. Det är en del som skrivit till mig på msn och bett mig blogga men då har man helt enkelt fått förklara hur det varit med bloggen. Jaja..

Nu till dagens rubrik. Igår när jag var ut i vårt garage för att ge telefonen till en viss snubbe som spenderar all sin tid i garaget så fick jag en smärre chock!

Visst, dom hade sagt att dom skulle fixa släpkärran...

 
image504

Men att lära den flyga är väl ändå lite överkurs? Eller?



Svarar och accepterar kommentarer när bloggen inte är så seg längre.. Det kommer. Ha bara tålamod.

Kommentarer
Postat av: - | | Carro | | -

Lite efter att svara men här kommer det: Japp, Soran är faktiskt riktigt skön ;)

2008-04-02 @ 15:17:49
URL: http://knifetown.blogg.se
Postat av: Anonym

lite överkurs kanske :P Ja jag tror det är vår känslorna som är på g.

2008-04-02 @ 16:29:00
Postat av: Linda

Anonym: Det tycker jag med. HAHA! :D

2008-04-03 @ 17:11:54
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0