Idaaag!

Så är det ju torsdag vilket betyder att Christian ska pallra sig ner hit. Han är på tåget nu så det är väl nice. Ska ta tåget från Ystad 17.38 så jag får väl köra hemifrån vid 5-tiden för att vara säker på att jag inte missar det.

Mor min körde precis in till Ystad oxå för hon har laddat hela veckan eftersom hon ville till Max. Haha! Men men..

Idag var vi på ett studiebesök i Malmö och hade skoj värre. Funktionshindrade skulle sjunga för oss å lite sådära. Men det var roligare än det låter. I och för sig så är mina händer helt trött och det känns som om 1000 myror kryper i dom fortfarande men det går väl an.

Efter att vi sjungit en massa så skulle vi vidare till nån mässa. Haha, jag, Madde och Olskiipolskii gick och plockade gratisgrejjor överallt! Haha, allt från pennor, reflexer, godis, tuggummin, nyckelringar och klistermärken. Perfekt shopping eftersom allt var gratis!

Skulle snacka med Sverker idag oxå ang. besök på skolan så Christian slipper sitta hemma men så var inte min kära mentor där som han så. Hmm. Skickade ett mejl till honom så jag får väl hoppas på svar då. Stuuud värre, var inte ifrån skolan förrän halv fyra eftersom jag skulle leta upp bibliotikarien eftersom böckerna som jag och Ida beställde i fredags hade kommit. Böckerna är ju till projektarbetet så det va nice värre att de kom innan imorn.. Registrerade mitt lånekort på skolan också så jag kan låna böcker även där.. Bibliotikarien sa att jag var så duktig som lyssnar av mina meddelanden på mobilen. Hon lämnade ju ett röstmeddelande där så jag fick höra hennes ljuva stämma..

Imorn ska jag få kinamaaat. Jag ska gödas! Kan ju inte tappa mina härliga kurvor inte! Nono!

Aja, nu ska jag pallra mig ifrån datorn. Även att jag sitter vid mor mins dator eftersom min är segare att starta. Haha! Måste pilla i mig en huvusvärkstablett och en åksjuketablett innan jag beger mig till Malmö med tåget.

Som Ida skulle säga:

Peace, love and Enrique Iglesias!

Kommentarer
Postat av: IDA

Ehumn.. Jag skulle ALDRIG avsluta med smörpojken himself :P PEACE LOVE AND MCR! Så ska de va!

2007-09-21 @ 19:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0