Tjilivippen!

Eller nåt sånt. Får speeel på skolan. Gör man 10 läxor så kommer 20 nya igen. Less.

+ 90
seni sevmemek elimde degil

Ibland kan man bli grymt glad över vissa ord... Men men..

Nu måste jag göra matte. Diagnos imorn. Sen måste jag läsa på engelskaglosorna lite till också. Ska ha test på dom nu på torsdag. Skönt att ha det gjort i och med att detta är sista veckan jag går i skolan för året. Okej, jag går två dagar till men då händer det förhoppningsvis inte så mycket.

Annars har det hänt naaada i mitt liv idag. Allt står stilla. Jobbigt. Orkar inte göra nåt heller så.

Fast i och för sig... Jag fick 5 nya filmer idag som jag beställt. Kanske kan se dom istället? Haha! Men då får jag väl smisk från chrillepillen. Haha! Så det är lika bra att studa. Igen. Bahh.

Min säng är nybäddad så jag längtar efter att få hoppa ner i den..

Nu saknas bara duuuu i den!

Aja, vi höres imöööööra.

Kommentarer
Postat av: Emmah

Är ni tillsammans igen :D

2007-10-24 @ 18:03:17
Postat av: Linda

Vi gjorde aldrig slut. HAHA!

2007-10-24 @ 18:56:27
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0