Spice Girls?

Haha, jag städade rummet lite igår och började plocka runt med mina gamla skivor. Haha, jag hittade två Spice Girls skivor och ett samlaralbum med bilder på Spice Girls.

Jag kan inte förstå hur otroligt "kär" jag var i det bandet när jag var liten. Jag gillade dom eftersom vi mimade till deras låt på en talangjakt på skolan. Haha, Victoria blev min favorit eftersom jag fick vara henne. Jag hade mörkbrunt hår och en svart klänning som kännetecknade henne.

Haha, vilka minnen man har sen man var liten. Anledningen till att jag skriver detta idag är just eftersom de ska återförenas och åka ut på turné i jul/nyår nångång. Haha, jag tror det blir en flopp. De flesta som gillade dom borde väl vara i min ålder nu och vilken 18-åring har lust att gå och kolla på dom nu? Inte jag iaf...

Tycker det ändå är rätt coolt att dom ska ut på turné. Det var ju dom som "startade" girlyliciousgrejjen liksom. Tjejband, massor av fan, bråk, korta klänningar osv.

Vilka tankar man kan få halv tio på morgonen. Herrejiiiises!

image6

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag läste någonstans att den första konserten dom skulle göra blev slutsåld jävligt snabbt.. Har för mig de rörde sig om timmar.. Så de borde ju finnas efterfrågan :S Haha

2007-10-06 @ 10:20:20
Postat av: Linda

Det är bara en efterfrågan eftersom alla vill se vilken flopp dom kommer göra. Vem som puttar av vem av scenen osv. Haha!

2007-10-06 @ 12:01:36
Postat av: Ida

Mm, men de kvittar.. Dom tjänar pengar oavsett vad som är anledningen till att där är folk.. Så :)

2007-10-06 @ 16:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0