Smart värre.

Haha jag hittade precis mitt SIM-kort som jag fått av moster. Från Halebop. Jävla dynga som låg under tangentbordet. I alla fall så kom jag på att det är rätt otroligt hur tekniken är. Ni vet ju hur ett SIM-kort ser ut på baksidan. Tänk att vi får pengar att gå in där och sedan försvinna igen. Haha, rätt sjukt egentligen. När man slår några siffror på mobilen så har man plötsligt fyllt på mobilen igen.

Haha. Tänk om man vore uppfinnare. Då skulle jag uppfinna nåt som skulle göra mig superrik. Personen som uppfann mobilen borde man tacka otroligt mycket egentligen. Jag skulle inte kunna leva utan mobil. Haha, helt besatt av den är jag. Skickar kanske minst 50 sms om dagen., snackar 3 timmar om dagen i den gör jag också. Jag är mobilbesatt. Haha, man har hela livet i den egentligen. Jag kan kanske max 10 nummer utantill. Resten har jag i mobilen så om man tappar mobilen så står man utan alla nummer. Illa.

Aja. Nu ska jag studa lite.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: IDA

Ja jag vet hur de e.. Jag kan inte heller leva utan mobilen.. eller vänta, jo.. Jo de kan jag!

2007-10-22 @ 12:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0