Skitsnack!

McDonald's är fan inte miljövänner som dom säger sig vara. När jag köpte sallad där idag så fick jag det i en plastpåse. Pfff! Var är miljövänskapen i det? Ingenstans skulle jag vilja säga.

Sitter och kollar på hästhoppning nu. Kommer ihåg hur otroligt mycket jag saknar att tävla. Shit. Även om det är dressyr jag tävlar i så tänker man tillbaka trots att man kollar på hoppning. Men nästa sommar. Då jävlar i mig ska jag tävla! Fyfan.

Måste hitta ett nytt ställe att träna på också eftersom Giezela sålt sitt hus så nu vettetusan var jag ska ta vägen. Det ska ju helst vara nära. I och för sig så ligger Bollerup 3 km bort men det är så grymt svårt att ta sig in i ridhusen där eftersom eleverna har förtur. Jaja.. Det löser sig.

image24

Nu ska jag studa lite matte och gå igenom engelskaglosorna igen. Stannade ju hemma från skolan idag... igen.. Vaknade i morse och kunde inte snacka. Sen så hade jag smällont i huvudet men jag pallrade mig ändå iväg till jobbet i morse. Jag har druckit cirka 1 liter tea idag bara för att jag ska vara frisk tills imorn. Tänker fan i mig inte få massa frånvaro i år.

Förresten så köpte jag en såndär Cotti Frutti idag eftersom man sett reklamen på tv. Jag har tänkt typ: "Det där kan omöjligt vara gott", men idag när jag var på Ica så köpte jag en liten pluttförpackning för cirka 8 kronor. Det var bortkastade pengar! Har aldrig ätit nåt som smakar så illa som det. Fyfan. Ändå köpte jag med äpple och kanel. "Yummi", tänkte jag. Men det var inte lika yummi som sagt.

image25

Kommentarer
Postat av: IDA

Krya på dig Linda :) Ses i morron hoppas jag.

2007-10-16 @ 19:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0