Jobbig dag..

Minst sagt. Började morgonen med en genomgång som inte var så rolig kanske. Den var nog mer sövande. Försov mig i morse också så min mage lekte åskmoln. Haha. Illa värre. Men jag fick gå och köpa en liten smörgås för att stilla hungern. Sen så hade jag två prov men det gick inte så bra tyvärr.

Nu har jag äntligen gjort mitt samhällesarbete. Äntligen! Härligt värre.

Madde och Elin fluffade håret idag på skolan så Madde kommer nog inte hem med bussen idag. Haha!


image37

Imorn ska jag försöka tigga lite peningar av mami så jag kan pallra mig till Åhléns och shoppa lite saker som jag hittat där. Måste ringa morfar också! Lika bra att göra det nu. När jag ändå kommer ihåg det liksom.

Todeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0