Fillefjutt!

Idag var jag in till byn för att åka till optikern. Som tur var slapp jag punga upp peningar så därför gick jag och köpte nya Lovikavantar istället. Mmmm, så jävla kallt om händerna på morgonen när man åker till skolan eller jobbet.

Okej, jag kommer från Norrland och det är en helt annan kyla i Skåne. Man fryser inte om en endaste del på kroppen förutom händerna. Sjukt. Meen nu slipper jag som sagt frysa om händerna eftersom jag har mina vantar.

Det var rätt lite folk ute och gick men däremot fanns det inte en endaste jävla parkering i hela stan så jag fick köra lååångt åt heljottas för att få mig en parkering. Fast det var gratis parkering där i alla fall så det var ju nice.


image12

Sådär såg Gågatan ut idag. I och för sig var klockan närmare fem men ändå. Det var liksom höstigt värre..

Mannen i huset sa någonting roligt idag så därför måste jag berätta om det nu.
Jag: - Ikväll ska jag lägga på liniment på ryggen så smärtan går bort någon gång.
Herrn: - Har du testat att lägga kålblad i trosorna?
Jag: - Va? Jag är väl ingen kåldolme heller?
Herrn: - Nää men jag tänkte att masken kröp ut då.

HAHA, så dålig men det var rätt kul för jag fattade inte vad han menade med masken förrän han betonade LATmasken.. Hrrm.

image13

Någonstans där bortom åkrarna, finns du..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0