Faaaaan då!

Jag kan bara två eller tre engelskaglosor tills imorn. Hahahaha, vilket fiasko!

Jag trodde jag skulle få hjääälp men det fick jag ju inte juu. Not good.

Jag ser hellre på Vänner. Jag kommer ändå inte klara av att lära mig 40 ord tills imorn. Never.

Aja, nu väntar jag på Mullebullen lite eftersom alla andra är gone idag. Men men..

Mitt rum är sjuukt jävla varmt. Jag svettas nästan. Känns som om jag sitter i en bastu.

JAG VILL UTOMLAAANDS! Men för att komma dit så måste jag ringa Försäkringskassan eftersom jag saknar vissa peningar. Blev ju 300 kr fattigare idag också när jag betalade fakturan på CDON.

Btw, jag hörde att Britneys nya album kommer den 30e oktober. Haha, det är nästan så att jag ska köpa det eftersom jag tycker synd om henne. Visst, hon har ställt till det för sig själv men vafan.. Man förtjänar inte all skit oavsett hur svårt man har det. Sure, hon gör kanske inte bra musik men ändå. Hon kan behöva nåt som går framåt så någonting löser sig för henne. Hon kan ju annars behöva pengarna till advokater så hon får tillbaka vårdnaden om barnen.

Fillefjooonka. Jag har lust att hitta på nåt. Bara jag som saknar tjejkvällarna?


image23

Haha, jag och Elin i våras någon gång när vi skulle gå och bowla. Haha. Kanske kan vi ta en omgång till om ni har lust vecka 44? Jag menar, vi måste ju vara alla 4 ju och ni vill säkert ha en ny chans att klå oss?


Goodbajs.

Kommentarer
Postat av: IDA

Britney ska INTE INTE INTE ha vårdnaden om barnen, så köp inte hennes cd ;) Och du.. Anledningen till att ni vann var att Christian var bra.. (Och Elin
kass.. :P)

2007-10-16 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0