Aldrig nöjd..

När man är liten vill man vara stor för man vill att livet ska börja. När man är stor vill man vara liten för att slippa få livet att börja för när man väl tagit det sista steget från barndomen, då finns ingen återvändo. Sjukt.. Man är aldrig nöjd hur man än gör.

Kanske börjar vuxenlivet tidigare än vad man vill.. Kanske börjar det inte alls. Kanske tar det slut för snabbt?

Kanske förlorar man någon man älskar och på så sätt tappar man hoppet.

Jag hoppas att min mamma fixar allt nu så jag slipper tappa mitt hopp. Kanske inte säger det allt för ofta men hon betyder allt för mig. Skulle jag förlora henne så vet jag inte vad jag skulle göra.

Hon åker in på sjukhuset på onsdag. Ska eventuellt hem på fredagen igen om allt går bra. Hon skrämmer mig och säger att hon aldrig kommer leva så länge att hon kommer se mina barn leka. Hon skrämmer mig även genom att säga att ett stort procentantal aldrig kommer hem ifrån det hon ska in och göra. Suger sjukt mycket att hon själv inte har något hopp. Hon är den som gett mig hopp genom att vara så stark.

Känns som att jag är inne i en dålig period just nu. Jag vet inte varför men det är fler än jag som märker att jag inte är samma jag. Man ler liksom på utsidan men inom sig så känner man sig helt tom. Jag vet inte varför jag blivit såhär. Kanske beror det på årstiden eller sånt. Mörkt och allt sånt. Vill bara härifråååån!

Life's a bitch..

Imorn är det i alla fall dags för Högskoleprovet. Sitta och göra prov från halv nio på morgonen. Härligt. Slutar runt halv fem. Haha, vilken jävla lördag. Jaja.. Jag slipper i varje fall göra det själv eftersom Ida också har varit så pass smart att anmäla sig till provet. Så vi ska ses på biblioteket tio i åtta imorn bitti. OM jag hittar dit.. Haha. Hon har suttit och försökt förklara i 10 minuter men jag har lokalsinne som en blind nittioåttaåring.

Var in till Sjöbo fram och tillbaka i morse eftersom mami glömde lämna peningar till mig i morse. Ringde ju som sagt till min braiga morfar igår eftersom han lovat mig förra sommaren att jag skulle få en fårskinnsfäll. Lalala. En svart sådan.. Rasistiska får. Moahaha! I alla fall så hittade jag ju en på marknaden i Tomelilla igår så jag bad snubben lägga undan den för den var lagom len och allt. Så han gjorde det och jag åkte till Sjöbo och löste ut den idag eftersom morfar satt in peningar på mitt konto. Min morfar är bäst <3

Efter det så körde jag vidare till Ystad för att lämna mina skolarbeten till Nemat och sen så körde jag vidare till Åhléns och köpte tre kuddar. Niice värre.

image38
Sött va?

Sen måste jag passa på och säga till Emmah, jag finns för dig om du behöver snacka. Jag vet hur det känns att förlora någon som står en så pass nära trots att man inte tänker på det liksom.. Någon som man känt hela livet och som alltid funnits där. <3

Resten av helgen blire väl att slappa typ. Ska kanske göra undan alla läxor som jag har att göra till veckan efter lov. Så slipper man ha det efter liksom. Så kan man slappa under APU:n och lovet och slipper sitta med det sista dagen bara för man är för lat att göra det tidigare.. Nån som vill hitta på nåt? Haha, glöm den frågan för jag ska slappa på söndag eftersom jag gör prov hela dagen imorn..

Aja, nu ska jag slänga på en film i DVD:n och sen ska jag bara slappa tills jag somnar.

nattinatti, snart är det tisdag och jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0