Yey!

Idag har jag beställt en studentmössa och lite andra grejjor som hör till studenten. Niiice!

Efter att vi beställt det så åkte jag ner till stan eftersom jag skulle fixa lite saker och gå till optikern. Så runt 1500 kronor senare kärade jag ner mig i ett underbart halsband som jag måste köpa på fredag (??). Jag ska från och med nu, ALDRIG gå in på Guldfynd för jag bara kärar ner mig i saker där jämt. Men jag hittade mammas present där så jag måste köpa den också på fredag om jag nu får tid att åka in där då..

Postade brevet igår så jag hoppas på mer peningar snart.. Du gav mig inget val..

Sen så väntade jag på Orreborren och sen så försökte han dränka mig vid en trasig båt i hamnen. Not good.

Efter det så åkte jag vidare till Tomelilla och tandläkaren.. Har fått två nya tider. Bäst att passa på så länge det är gratis för mig. Det gäller att vara smart liksom! Haha!

I helgen så blire jobb för hela slanten. På lördagen i Gislöv och på söndagen blir det jobb i Skurup. Ska passa barnen på fredag morgon också. Jag kan ju inte passa dom alla mornar nu eftersom jag är på APU också.

Nu måste jag studa lite. Undrar när vi ska lämna in APU-rapporten egentligen? Ingen som gav oss något datum så jag antar att vi ska lämna den efter lovet. Aaah, jag har inte ens börjat läsa i Psykosocialboken.. Not good..

Pusshejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0