Lurre..

Nu väntar jag på klockan att den ska bli tid att hämta hem resten av familjen. Det var kanske ingen höjdare att vara taxi för dom när dom skulle på fest. Blöööh, dom sa att dom inte skulle hem förrän halv två men jag kör hemifrån kvart i ett så får dom pallra sig ut i bilen då för annars får dom fan tamme traska hem!

Ikväll så var Willy här och vi såg på lite film. Vi såg på Andra sidan häcken och Instängd. Haha. Roligt värre. Men sen så tjötade vi med lite folk på msn vilket var nice. Poppade popcorn gjorde vi också. Najsigt.

Har har ont som fan i gommen i munnen. Har världens "bubbla" där men jag antar att det är någon allergisk reaktion eftersom jag käkade en liiiten tugga jordgubbssylt i morse på en smörgås. Haha! Synden straffar sig själv, sägs det. Irriterade och ont är det i alla fall..

Ont i halsen har jag fortfarande. Måste kolla upp halsmandlarna igen till veckan. Det är inte normalt att springa runt och ha ont i halsen jämt och ständigt. Vi hade hoppats på att jag skulle få operera bort dom men icke, det fick jag inte eftersom läkaren vägrade ge med sig på det så därför har jag jämt ont istället. Lagom kul.

Aaaaja, nu ska jag göra något annat så jag håller mig vaken de sista 20 minutrarna.

Natti natti mina små kycklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0