En snorunge..

... är född. Grattis eller nåt sånt...

Jag har nyyy hårfärg. Härligt värre. Snart får jag förhoppningsvis tillbaka min riktiga hårfärg. Jag saknar den faktiskt. Haha! Jag tror faktiskt inte att någon här i Skåne har sett min riktiga hårfärg.

image46

Jag vet att det är en dålig bild men en bättre bild kommer den dagen som jag har orkat fixa ansiktet så man ser någorlunda normal ut..

Snart är det äntligen helg igen. Jag är grymt less på veckodagarna nu trots att de går ganska fort. Vi är redan inne på tredje praktikveckan så det kommer bli gryyymt skönt på fredag för då kan nedräkningen börja. Visst, jag gillar praktiken men det är dryyygt om man är van att vara ledig på fredagar och börja halv tolv på måndagar. Jag går liksom bara 3½ dag i skolan i vanliga fall men nu är jag hemifrån 5 dagar i veckan så man hinner ju inte med allt som man annars hunnit med..  På fredag ska vi i alla fall ha halvtidssamtal. Kanske ligger man och gråter hela helgen lång om man har otur? Baah I really hope not..

Syyynd att man har tystnadsplikt om förskolan. Skulle vara härligt att berätta om härligt roliga saker som händer men nono, det får man inte..

Idag bjuder jag på en rolig historia. Jag garvade i alla fall som fan när jag hörde den. Haha, men min humor är kass eftersom jag tänker knas och sånt efter jag hört skämtet..

I alla fall:
"Första gången som en liten pojke ser en skotte i kilt så undrar han varför skotten är an upptill och tant nertill."

Haha, tänk en kvinna med mansbröst och skägg saaamt mööörk röst. Sexxxy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0