Vårtoperation!

För några dagar sedan ringde jag min morfar. Han sa att han nyss kommit hem från sjukhuset eftersom han hade opererats. Jag blev lite orolig och efter att ha lyssnat på varför han opererats så har jag förstått att han är lite fåfängd.. Om man säger så. Haha!

Jag: - Vad har du gjort för operation då?
Morfar: - Jag har tagit bort en vårta på näsan som bara kom tillbaka hela tiden oavsett vad jag gjorde.
Jag: - Aha, en skönhetsoperation?
Morfar: - Kalla det vad du vill men jag såg det som nödvändigt för jag såg vårteländet vart jag än gick!

HAHAHA!
Så min morfar har fått sy näsan och därför kan jag bara tänka mig att han såg/ser ut såhär:

Före:                         Efter:

 

Min morfar är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja men precis. Uscha buscha.. Man måste kämpa sig fram här i livet och kunna göra saker själv..

Jag går bara och väntar på den där miljonen jag :P

2007-12-31 @ 11:31:20
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

haha aaah :p men de e de nog värt OM man skulle vinna :P man tycker ju att man borde vinna NÅNGÅNG iaf :P

2007-12-31 @ 11:39:37
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0