SKJUT MIG!

Aaaah jag är inte alls på humör. Gästerna är här och vi har ätit mat men jag är inte hungrig alls. Trots att mami lagat den allra godaste maten på jag vet inte hur länge så kan jag inte äta. Hua. Jag vill bara sova.

Pressad potatis. Min favorit.. Så gott. Men kan jag äta då? Nääää. Efter 4 gafflar var jag mätt. Hahaha på ett sätt är det väl positivt för då käkar man inte så mycket och då blir det lättare att hålla nyårslöftet. Oooja!

Hunden är inte heller på humör för hon ligger på min säng och myser. Härligt. Det skulle jag också vilja göra. Sova bort nyårsafton men det går ju inte eftersom jag måste hålla mig vaken tills när de ska smälla raketer. Yey!

Jag tror jag ska kila ut och kolla när Tim spelar Hulken vid den stora tv:n.. Kan ni tänka er, jag och Tim på åtta bast, sitta och spela Hulken tillsammans. Plus att han kommer vinna. HAHA!

Jag är inte hemma själv i alla fall för Maria är minsann också hemma så jag har ju någon att snacka med på msn. Hahaha. MSN PÅ NYÅRSAFTON! Herreguuud. Jag ångrar mig, jag vill ivääääg nu. Inte vara hemma för detta är patetiskt. Jag hade minsann kunnat vara i Lund jag också nu och haft roligt. Haha men så blev det minsann inte.

NUUU VET JAG VAD JAG SKA GÖRA! Jag ska ha ett maraton med One Tree hill avsnitt från första dvd-boxen. Jag har inte ens börjat se dom och ändå har jag dom tre första. Jag hinner ju inte med ett skit men ändå gör jag ingenting. Konstigt.


image138

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja vi har nog ganska lika frisyr ändå :)
men vad fint det var :)

2008-01-03 @ 13:36:44
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0