Presenter!

Idag har jag vart och köpt lite presenter. Eftersom jag har grymt dålig fantasi när det gäller presenter så är jag faktiskt stolt över att jag kom på en del av presenterna som ska ges bort i år.

Detta köpte jag till min kära morfar:

image57

En handduk med hans namn på. Lite personligt sådära. Sen köpte jag också hans dyra favoritgodis. STANDARD!

Till mosters man köpte jag detta:

image58

Två par badlakan och två vanliga handdukar.

Morfars fjälla ska få detta:

image59

En kökshandduk med jordgubbar på och två andra kökshanddukar med tutor på. En grytlapp och en gråthandske köpte jag också. Sist men inte minst så köpte jag även en duk som hon kan ha på köksbordet.

Moster fyllde ju år för ett tag sedan så jag köpte en härlig morgonrock i fleece och matchande tofflor till henne.

image60

Yeeey! Nu måste jag bara köpa en julpresent till henne och till resten av familjen och sen är jag äntligen klar med mina inköp.. Tänkte fixa det sista på torsdag så det är klart. Då slipper man all stress som är i butikerna. Fast jag måste ju skicka iväg alla presenter till morfar, Gertie, moster och Kjell. Böööh. Dryygt. Tur att mamma ska skicka resten för då kan jag pilla i mina julklappar där också!

I morse så låg jag i 45 minuter och snoozade min mobil innan jag klev upp, borstade tänderna, matade hästarna och körde till APU:n. Starkt jobbat av mig att kliva upp klockan sex och vara klar i bilen tio minuter senare.

I morse kom jag även på att jag måste börja använda vantar när jag kör på morgonen eftersom mina händer håller på och fryser ihjääääl i min kalla bil. Jag är ju nästan framme innan bilen är varm. Illa.

Aja, nu ska jag hoppa i säng så jag blir frisk nån gång. Jag har fortfarande feber! Otroligt jobbigt kan jag lova.

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0