PEPPARKAKSGUBBE?

Linda: - Vad fasiken ska det där föreställa? (pekar på den saken längst till höger)

image131

 
Stina: - Det är en äkta svensk pepparkaksgubbe!
Linda: - En vadå sa du? Ska DET föreställa en pepparkaksgubbe, kapa skallen och benen så är det ju ett ruttet päron!
Stina: - Nej, det ÄR en pepparkaksgubbe. Ruttet päron. Jahaja.
Linda. - Men varför är den så bred längst ner för då? Han är ju päronformad!
Stina: - Jomen du förstår, han har käkat upp sin läckra pepparkakstant och nu väntar han på att hon ska komma ut!
Linda:
- Borde han inte stå på huvud så han hamnar på längden istället då? Jag menar, annars måste det ju göra ont i den lilla pepparkaksrumpan?
Sara: - Jo det känns kan jag lova dig Linda!
Linda: - Va? Jag har aldrig vart med om det i alla fall. Jag kom ut den andra vägen!
Malin (ute i hallen) : - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Tur att det inte bara var jag på min APU-plats som hade dålig humor. Haha.

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha vad söt :)

ja men vad bra att du vet vad du vill bli iaf :) hur gammal är du?

2007-12-30 @ 21:50:05
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0