Ohoj!

Nu har jag suttit i närmare en timme med min blogg för att försöka lista ut hur man fixar in en header och för att ändra bakgrunden. Jag ändrade den för ett tag sen men som ni ser så blir det en massa småbilder istället för en stor vilket är rätt tråkigt. Jag önskar att jag kunde datorer och bloggen mer än jag kan men jag är ju rätt så dum så jag vet tyvärr inte hur man gör.

Så om ni vet någon som är bra på bloggar eller så, tipsa mig isåfall så jag också kan få en såndära störtläcker, skitsnygg blogg!

Åååh som jag längtar till fjärde One Tree Hill dvd-boxen kommer ut. Tror att den skulle släppas den 8 januari så jag har bokat den på http://cdon.com Häääärligt. Jag älskar verkligen den serien så jag hoppas verkligen inte att dom lägger ner den. Dåååå protesterar jag minsann. Haha. Närå. Så illa är det inte.

På tal om dvd-box. Jag köpte Grinchenfilmen idag när jag var in en sväng på Ica. Dom sålde sånadära billiga filmer och jag kollade lite sådär som man är tvungen att göra ibland. Såg bland annat Carola. Hualigen.. Men precis när jag skulle pallra mig iväg så glimtade Grinchenfilmen till och jag hittade honom. My darling <3. Haha. Jag älskar verkligen den filmen. Ni som inte har sett den kan ju kolla på klippet som finns inlagt i ett tidigare inlägg idag. Så fruktansvärt roligt. Tiiick tack, tiiick tack, counting down the christmas-clock! Old, young, big, small.. Roooooooar! Hahaha! Skrattar lika mycket varje gång jag ser det.

Näähh, nu ska jag pallra mig ut i köket och käka lite gröt med de andra och sen ska vi se filmen Julfritt som går på trean ikväll. På ett sätt är det bra att inte morfar är här, för då slipper man se på uppesittarkvällen med Bingolotto. Meeen jag saknar honom! Och hans gröna, slemmiga, bolliga godisar.

Todeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0