Livrädd!

Jag tordes inte somna om alls inatt. Jag drömde världens mardröm så jag var livrädd. Usch.. Så jag låg vaken från tvåtiden tyvärr..

Imorn ska jag till Ystad och köpa de sista presenterna som ska köpas. Jag får jobba i helgen så jag får lite extrapengar som tur är.

Idag blev en liten pojke riktigt dålig på förskolan. Han hade världens feberfrossa så jag satt och höll honom i 45 minuter när han somnade efter att ha gråtit en del. Uscha, stackarn.. Han låg där i soffan och väntade på sin pappa i två timmar eftersom han hade ett akutjobb som var tvungen att göras. Så jag satt där, tänkte en hel del gjorde jag också. Haha! Illa. Sen märkte jag hur pojken började dreggla när han sov så min boobie var helt slemmig. Haha. Vad gör man inte för de små liven.

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0