Jösses!

Det var tydligen bara en som skulle orka med ljudet. Haha och då bara i en kvart. Haha, då är jag inte omänsklig som började få hjärnskador efter 6 timmar. Fy tusan. Haha!

Aja, idag väckte mor min mig kvart i nio eftersom jag inte skulle sova bort hela dagen. "- Ut och ge hästarna mat!!" Aaah, ibland önskar jag att jag inte hade hästarna hemma så man fick sova ut litegranna någon gång. Haha, sen nu när jag satte mig vid datorn så var det nästa fel: "- Sitt för fan inte vid datorn hela dagen nu!" Någon som känner igen sig? Haha. Hua, jag ska inte vända på dygnet så som jag gjorde på det senaste lovet i alla fall. Det slutade inte så bra.. Men men..

Idag ska jag inte göra ett endaste dugg! Jag ska slå av mobilen så ingen får tag på mig för jag vill bara feta mig idag! Härligt! Det enda jag måste göra, är att köra in till byn och köpa lite majsbröd. Åååh, har ni inte testat det så testa det! Det är så underbart gott att jag nästan smäller av. Man slipper till och med ha pålägg på. Det säger allt.

Men hur ska jag ta mig till byn utan att behöva gå ut? För det blåser så in i! Hela min skalle höll på och fladdra iväg när jag gick ut med hästarna. Haha! Dom är bra roliga dom också.



Okej, dom är kanske inte roliga men jag är lättroad. Ingen annan del i hagen duger att rulla sig på. Neeej, alla slänger sig ner på dendär lilla fläcken direkt när dom kommer ut. Först tjockisponnyn, sen Kalinka och sist Hotten. Djur är bra konstiga dom. Samma visa varje morgon.

Nej, nu ska jag slänga mig i sängen och se lite Scooby Doo. Man får faktiskt vara liten ibland. Ska jag vara ärlig så köpte jag filmen på Ica häromdagen. HAHA! När jag var liten så hade mamma och jag Scooby Doo-dagar. Ni vet då Cartoon Network visade en heldag med Scooby Doo. Då satt vi och såg på det tillsammans och lät allt annat vara. Scoooby Dooby Doo, var är du?

image116


Todeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0