GOOD JUL!

Eller något liknande. Haha.

Dagen började med huvudvärk och slutar säkert i skit.

Som vanligt med andra ord.

Vi ska till Maggan och Rolle och käka för att sedan öppna julklappar. Yey! Jag känner mig inte så lockad eftersom jag fortfarande mår botten pga magsjukan. Tror att det är Bifolak som gör att jag mår så illa som jag gör. (Bilolak är en medicin som bekämpar och skyddar mot maginfluensa eller ngt liknande) Jag har tagit den många dagar nu och jag tror att det är det som gör att det inte bryter ut ordentligt. Jag tror att jag kanske ska sluta ta dom nu och låta magsjukan bryta ut så jag slipper må illa mer.

Sjukt jobbigt.

Hoppas du har kul i Finland min lilla gulleplutt.

God jul allihopa. Vi hörs kanske ikväll, eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0