Dagen idag..

...började klockan 7 då jag vaknade och inte kunde somna om. Klev upp och packade bilen istället och efter det så var jag ut och mockade i stallet innan jag slängde mig in i den underbara duschen. Käkade lite äggröra till frulle också. Jag har blivit helt galen i det nu. Illa. Snart börjar jag väl kackla också! HAHA!

Dagen har varit dåååålig för jag har varit fast under en högtalare med julmusik hela dagen. Jag förstår inte varför man sjunger vissa låtar ens. Kasst. Massa bjällror och grejjor som låter bara..

Jag kom nyss hem och sitter och käkar en tonfisksallad. Aaah, fick ingen lunch för dom hade bara en massa smögåsar där. Kasst!

Haha de som känner mig vet att mina ögon ändrar en massa färger så idag var jag helt chockad eftersom jag hade GRÖNA ögon. Hahaha. Det brukar annars oftast växla mellan mörkblå, ljusblå eller grågröna.. Men denna färg var helt ny! Så ny att jag var tvungen att föreviga det på bild. Gröna eller vad tusan det nu är för färg. Avgör själv. Haha, fast dom såg mer gröna ut i verkligheten än vad de gör på bild. HAHA!

image54

Imorn blire praktik och jag har fortfarande feber men jag har ingen som helst lust att ta hela vinterlovet till att komplettera praktiken. Big NONO! Jag ska nog hoppa i säng nu så jag är lite mer piggelin då än vad jag är nu.

Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0