Ajajaj

Om man har magsjuka och mår illa, då är det ingen bra idé att spela något spel där det är en massa saker som rör sig. Bara ett litet tips från mig såhära på lördagskvällen.

Nu ska jag krypa ner i sängen..

Det verkar som att alla är helt upptagna idag men ändå gör dom ingenting. Aja. Någonting gör dom säkert.

Jag klädde mamis gran tidigare idag.. Plus att jag la dit julklapparna. Haha, meeen.. Det var för få.. Haha!

image96


Sen var jag på Bo Ohlsson idag i Tomelilla som jag berättade tidigare och där stod tomtegänget och spelade musik som vanligt. Haha, jag petade på en tomte som satt på en motorcykel. Hahaha då flög han igång och började skumpa runt på motorcykeln och låta en massa. Haha, jag blev jääääättterädd. Haha, alla bara kollade på mig för jag röck till rejält. Vem trodde att en tomte skulle gå igång på att man petade han på foten?

image97
Gooodnatt och sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hoppas du får en bra kväll :)

2007-12-22 @ 20:55:20
URL: http://Ntm89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0