Härligt.

12 augusti, på lillasysterns födelsedag drar vi till Norrland. Såååå underbart! Längtar!

Har en del som måste göras. Morfar ska ju som sagt gravsättas, Thor ska döpas, marknad. Det ska hinnas med en tripp upp till Övik och hälsa på Sandra med familj också. Helst hade jag velat ta mig upp till Skellefteå också en tripp  och hälsa på Halvan men jag vet inte om vi får ihop det. Planering, planering och ännu mer planering.

Kommer bli sjukt kul att komma upp till norr, träffa härligt folk (de som inte är på semester), komma bort från allt hemma och NJUTA av dagarna. Kommer bli underbart!
 
Längtar till sommar och sol och korta kjo..... ehm ja. Dags att sätta igång med tränandet igen så jag får på mig dom där kjolarna. Är dock ännu inte helt kry från magsjukan. Frågan är när man ska slippa springa till toaletten???
 
Nåväl, nästa vecka ska vi till Ullared och är jag inte bra tills dess så är det jag som drar på mig en blöja!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar: Det var inte farligt dyrt. Betalar ni 89:-/månad bara? Funkar tele2 bra allmänt? Var det inte du som hade problem med dem?

Svar: Vet inte exakt vad vi betalar. Kan kolla med Johan sen. Jo med telefonin är dom idioter. Tvn funkar bra än iaf.
Liinda

2014-04-01 @ 11:51:05
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Mizca

Svar: För är det bara 89:- är det ju ett bra pris.

2014-04-01 @ 17:55:29
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0