Hur går det för tant Linda då?

Jo här går allt finfint. Kör på med min helfart. Blir utsatt för frestelser hela tiden men har insett att det inte är värt att falla. 

Låg igår morse och fantiserade om kanelbullar, vinbärskaka, Brownie, en blodig stek osv osv. Men som sagt, det är inte värt det.

Jag är dessutom under utredning för min sköldkörtel. Jag är så extremt trött. Proverna har visats vara höga och min doktor tror att det kan ha att göra med stress som utlöst det hela. Men det kan ju även vara sjukdomsrelaterat. Har tex sovit tolv timmar nu men skulle lätt kunnat sova lika länge till på direkten. Har ju haft denna extrema trötthet sedan i våras. Astrött men kan inte sova under natten. Känner mig ständigt stressad. Lågt blodtryck har jag också. 

Och ni moraltanter som tror att det beror på helfarten, kan skita ner sig. För allt detta började INNAN jag började på helfart igen. 

Jahaja, idag blir det en tur in till Malmö tillsammans med J. Vi ska nog ta en runda på Ikea och Emporia. Myspys.




Kommentarer
Postat av: Sanna

snygging dääär.
din katt är söt, men elak.. :D
& hoppas dom hittar vad felet är.
puss & KRAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

2013-09-29 @ 11:53:39
URL: http://workthatassgirl.blogg.se
Postat av: Mizca

Sötgrisen.. Du är duktig som kör på med helfarten :) och står emot frestelserna .. strong girl.
Hoppas doktorerna får bukt på din trötthet =)

2013-09-29 @ 21:01:39
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Therese

Vi får ju inte köpa egna arbetskläder och lämna in kvitto tyvärr och vi handlar ifrån Fristads eller något annat skit ;/

Blogga mera! Saknar ju att läsa din blogg!

Svar: Vad tråkigt. Vi får använda våra egna kläder på jobbet. Handsprit i massor och vips har man tusen fläckar! :( Jag ska försöka komma igång nu igen!! =)
Liinda

2013-10-03 @ 07:45:06
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Maria

Hoppas du får ordning på det och får svar på vad det kan bero på.
Kram <3

2013-10-05 @ 09:54:38
URL: http://www.mariamalmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0