New love.

Ja... Kärleken då? 

Jag skrev ju att jag träffat en ny kille. Ny och ny.. Han har funnits i mitt liv under nästan två års tid. Dock har varken han eller jag fått tummarna ur rumpan och verkligen tagit ett första steg. 

Jag fick dock nog en dag och skrev till honom på Facebook där jag rakt ut frågade om han hade något intresse för mig eftersom jag fått mixed signals. Han läste direkt men det dröjde en timme innan han svarade. Han trodde att jag fortfarande var tillsammans med A och innan dess hade det enligt honom inte funnits något riktigt läge. I efterhand har det kommit fram att han nog inte var redo för något innan dess. 

Men iaf. Nu har vi hållit på och träffats i sex veckor. Allt känns toppen än så länge. Men efter uppbrottet med A, är jag lite rädd och skeptisk till kärlek om jag ska vara ärlig. Tar det försiktigt. Vågar inte riktigt hundra osv. Sedan finns ju en annan kille med i bilden också som försvårar allt lite. Vi träffades efter uppbrottet med A. Dejtade och sådär under två månaders tid men känslorna fanns väl inte där riktigt. Vi är fortfarande vänner. 






Kommentarer
Postat av: Fia

Va roligt för dig, grattis :)

Svar: Tack så mkt!! =)
Liinda

2013-11-04 @ 15:08:06
URL: http://fiascorner.se
Postat av: Eleonor

Nu var det då allt längesen du skrev! Jag bara väntar o vänta ju

Svar: Jag har skrivit lite nuuuu ju! =)
Liinda

2014-01-08 @ 22:21:38
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se
Postat av: ida

Börjar bli dags att uppdatera lite tycker jag ;)

2014-01-16 @ 22:31:00
Postat av: Citrin

Följer dig på insta men hade ju vart kul att få en uppdatering här :D Hur är läget?

Svar: Haha det går äntligen framåt igen. Hur är det för dig?? :)
Liinda

2014-01-17 @ 16:56:43
URL: http://nolovestory.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0