Long time, no seen!

Halloj! 
Det var ett tag sedan jag bloggade. Jag borde egentligen inte få ha en blogg ju. Säger jag ska bli bättre och sen blir jag inte det. 

Mycket som händer just nu så jag skyller lite på det. Har träffat en ny kille, skrivit på kontrakt för lägenhet, nytt jobb, handlat massa möbler, inredning, massa sjukhusbesök, operation på gång osv. Herre min Gud. Jag ska berätta om allt i lite egna inlägg. 

Hoppas allt är bra med er finisar som fortfarande tittar in dagligen? 






Kommentarer
Postat av: Citrin

Kul att du är tillbaks! :) Vad är det för operation? För nacken? Kul med ny lägenhet! Kram

Svar: Nej, jag fick operera muffen :( Ja det är kul med ny lägenhet men nu har jag flyttat igen ! :)
Liinda

2013-10-20 @ 17:55:43
URL: http://nolovestory.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0