Njuter lite.

Ja, idag har jag så fruktansvärt ont i nacken så jag kan smälla av. Yrseln är värst. Tänk er att ni precis åka tio rundor i virvelvinden samtidigt som ni finns, men ändå inte. Så känner jag idag. Hua hua!
 
Idag sitter jag därför ute på vår baksida och vaktar mina pojkar i en tillfällig hage som jag byggt med hjälp av hösnören. Haha! Det är dags för bete till helgen och deras magar måste vänja sig vid gröngräset. Igår plockade jag tre skottkärror fulla med gräs, säkerligen därför jag mår som jag gör idag.. Så därför pallar inte min nacke med att plocka mer gräs idag. Därmed denna lösning. De betar och jag sitter och bloggar. iPad är awesome! Haha! 
 
För mig går allt galant iaf, har lite ont i huvudet men det beror nog på att jag inte käkar något socker nu, ett beroende som ska brytas. Abstinens kallas det väl för.. 
 
Vi njuter av solen och värmen iaf. Snart har de betat en timme och då är det dags att gå tillbaka till den vanliga hagen och jag ska kasta mig i duschen eftersom jag röjt en del i stallet. Ska sälja av en massa saker som är Kalinkas. Gör bara ont i hjärtat när jag ser allt iomed alla minnen. Det blir ju en del sådana på 16 år..
 

Kommentarer
Postat av: rundamamman

Haha, påminner mig om när våran gräsklippare gick sönder, jag gjorde en provisorisk hage med hjälp av stora mjölkkannor, barnens rutschkana och annat lämpligt och släppte våran lilla tjocka shettis där. Tyvärr var hon ingen vidare snabbetande gräsklippare....

2013-05-16 @ 17:35:23
URL: http://www.rundamamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0