Myspys!

Ja, förlåt för lite sen uppdatering men jag och A har legat och myst, gosat, spelat på mobilerna och sett tv fram till tolv. Riktigt härligt med en sån morgon eftersom vi inte setts sedan i tisdags.
 
Han är fin min A ska ni veta. Han följer min helfart och säger jag är så duktig så. Han äter till och med innan/efter han kommit/åkt till matcher/jobb osv för att inte fresta mig nu i början. Gulleplutt.
 
Det är ett jäkla pusslande när man är tillsammans med en kille som spelar fotboll.
 
Som denna helg; Han slutade jobba fyra igår så han var här sju när han duschat och ätit. Han åkte klockan tolv. imorse pga match Kommer tillbaka klockan sju ikväll. Åker klockan nio imorgon bitti pga match nummer två och sen ska jag till honom när matchen är slut. Pussel pussel pussel. Han bor ju i Trelleborg så det är en bit ifrån mig. Men det är värt varenda sekund och varje mil man kör för att ses.
 

Haha den kväll på akuten när han råkat skära av sig halva fingret.

Kommentarer
Postat av: angelica

ja du kan absolut hålla på klänningen. i värsta fall får vi träffas när jag ska ner till lund i juni så köper jag den då :P haha

okej okej inte så långt kvar nu då, spännande :)

ja jag förstår det. usch usch ;/

2013-03-16 @ 17:54:04
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Ljungdahlskan

Härligt att ha någon som stöttar en. Min karl är bra på det han med. Allt blir så mycket lättare då.

Heja dig! Det här fixar du :D

2013-03-17 @ 09:17:35
URL: http://ljungdahlskan.blogg.se
Postat av: charlie

jo jag antar dt :/ .. men dt suger. Får lixom panik! Haft en panik gräns på 70 kg. Dvs når jag dt då jävlar gör jag allt i min väg för och gå ner. O nu är jag på 75 kg och dt bara tickar uppåt. Är så rädd och bli tjock igen :(:( förstår du vad jag menar?

Härliga bilder från maroco? Så fin i din svarta klänning med blommor på

kram

2013-03-22 @ 16:00:47
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0