Min plan.

Jag var ju som sagt in till Xtravaganza i förrgår och vägde mig. Vi pratade även en hel del om framtiden och vad jag har tänkt mig. Vi satte upp en del mål också.
 
Vikten var ingen rolig historia men jag var ganska så förberedd på det om man säger så. Har gått upp en del i vikt men det är bara att ta nya tag. Ska uppdatera om vikten i ett annat inlägg. 
 
Jag går nu på helfart. Började med detta i måndags. I söndags åt jag halva dagen. Tanken är att jag nu ska gå på helfart tills jag har fem kilo kvar till min målvIkt. Först då börjar jag äta enligt halvfart. Jag behöver avskärma mig från allt vad mat heter känns det som för just nu kan jag inte kontrollera det här. Jag kommer dock äta på tre utvalda tillfällen då jag går på helfart men då blir det till att tänka på protein och långsamma kolhydrater. Midsommarafton är en av dessa dagar. 
 
Vi har även satt upp ett par viktmål som jag ska nå vissa datum. Första datumet att sikta på, är 23 juli. Då ska jag ha gått ner tio kilo. Går det snabbare så är jag glad. Slutgiltigt mål har vi satt till julafton.
 
Jag ska skriva mer om det här i egna inlägg så jag (och ni) har klart för mig/oss vad som gäller framöver. Jag ska även försöka fixa en ny design som Angelica sa att hon skulle kunna hjälpa mig med. Woopidooo! Hade jag kunnat länka via IPad så hade jag gjort det. Har följt henne flera, flera år. Riktigt roligt! 
 
Nåja. Nu ska denna trötta tjej bege dig till jobbet innan jag får åka hem till A och kramas lite. 
 
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Rundamamman -30kg, 30kg kvar!

Lycka till nu, det här kommer du att fixa! :)

2013-06-14 @ 09:49:16
URL: http://rundamamman.blogg.se
Postat av: angelica

ja de är bara att maila bilder o skriva hur du vill ha det :)

2013-06-17 @ 13:01:40
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0