Något att se fram emot.

Ja, den 17-18 augusti kommer jag befinna mig uppe i Älmhult, hos världens bästa Marica. Kommer bli awesome! Vi har idag suttit och planerat vad vi ska göra. Finns nämligen inte så mycket att göra i den delen av landet om man säger så...
 
Vi ska iaf bege oss på ÄLGSAFARI i Markaryd. Kan verka aslöjligt men fan vad häftigt. Älgarna är ju enorma och jag är lite "rädd" för dom. Typ går jag i en mörk skog (hemma i Norrland, i Skåne finns bara äckliga vildsvin) så är jag rädd att en älg ska springa ikapp mig och röva bort mig eller nåt.
 
På kvällen beger vi oss på discobowling i Osby för att sedan åka till Älmhult och äta en trerättersmiddag på Sorello. Åååh vad jag längtar! En minisemester!!
 


Bilder lånade på smalandet.se
 
 

Kommentarer
Postat av: angelica

där har jag vart för några år sen :) de va faktiskt kul

2013-08-05 @ 11:29:01
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0