Trevlig kväll.

Igår hade jag verkligen en kväll för att fylla på min mentala näring. Jag var och bowlade men innan banan var ledig, hann vi med en omgång biljard.
 
Jag och bollar, klot, whatever man nu kallar sakerna, passar inte ihop. Jag vann en serie på bowlingen men det var nog bara för min bowlingkompanjon körde den här "nämen ojsan, jag råkade visst misssa" några gånger i rad efter att han gjort en strike bara för jag såg ut såhär:

 
När jag vann den serien, trots att jag visste att det inte var min förtjänst, såg jag ut såhär för jag tyckte jag var grym!:

Efter bowlingen, tog vi en middag på thairestaurangen och efter det blev det lite musikquiz i bilen.
 
En bra kväll helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0