Nästa träff..

Är den 12 september och tills dess ska jag ha tappat 5,3 kilo. Jag tycker det är ett helt okej och rimligt mål. Det är ungefär 18 veckor kvar tills mitt mål ska vara nått. Då ska jag alltså ha gått ner 33,1 kilo. Jag vet att det låter mycket och snabbt men tidigare har jag gått ner 50 kilo på 5 månader. Så detta ska nog också gå bra. 
 
Ju snabbare jag kommer ner mina kilon i vikt, desto snabbare kommer jag kunna börja öva på jämnviktsfasen. Det vill säga att hålla vikten. Hur jag ska äta för att hålla vikten. Hur jag ska tänka. Hur jag ska träna. Det är egentligen där som tiden ska läggas för mig. Hur jag ska leva i framtiden. Det svåra för mig är inte att tappa vikt, det svåra är att hålla den. 
 
Jag ska aldrig mer väga tresiffrigt igen. Aldrig. SÅ 
 
Kommer imorgon skriva om de mål jag skrivit ner, samt vilken plan vi tänkt för framtiden...
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det underlättar ju att du vet att det är det som är din svaghet. Du vet vart du kommer behöva lägga största fokus och den självinsikten kommer hjälpa dig en lång bit på vägen.

2013-08-26 @ 11:22:37
URL: http://determination.blogg.se/
Postat av: Rundamamman

Åhhh, jag borde också sätta samma mål, 30kg till jul. Vill ju. Och jag kan om jag bara ger mig faaan på det. Helfarten seger så enormt för mig just nu, ändå känns inte halvfarten ok heller, jag vill gå ner snabbare, varför ska jag krångla till det så?

Hur går det för dig nu, har du fått igång helfarten?

Svar: Jag ska kicka igång helfart nu. Köpt nytt pulver och ska hitta fokus igen. Har varit av banan länge. Hur går det för dig nuföriden??
Liinda

2013-08-26 @ 13:37:40
URL: http://rundamamman.blogg.se
Postat av: Sara

Det grejjar du lätt! Tror på dig :)

Svar: Supertack för din fina kommentar. Behöver folk som tror på mig nu när jag ska komma på banan igen!
Liinda

2013-08-26 @ 19:05:47
URL: http://sarasviktigaresa.blogg.se/
Postat av: Emma

Går själv på itrim men känner verkligen igen mig i dig. Särskilt det med att det är lätt att gå ned i vikt men att sedan hålla den... det blir en utmaning! Lycka till

2013-08-27 @ 19:56:04
URL: http://attkommaitrim.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0