Vad säger man då?!

A frågade häromdagen vad jag önskar mig i födelsedagspresent eftersom jag fyller år på onsdag. Vad svarar man på det?
 
Jag vet tre saker som jag önskar mig och behöver. Eller aa.. Ett par nya glasögon, vilket jag ska få av mamma och Bo, en plånbok som jag önskat mig av morfar och det tredje är ett par Jeffrey Cambell-skor med nitar. De är ju så fruktansvärt snygga och sköna. Men det kan jag inte säga att jag önskar mig eftersom de kostar 1600 kronor. Annars önskar jag mig inget. Svårtsvårtsvårt!
 
Kläder har jag mycket av, böcker läser jag inte, prydnader kan jag gödsla med. Det slutade med att jag sa att jag önskade mig en snäll pojkvän. Hanär världens snällaste kille och jag tycker sååå mycket om honom men den senaste tiden har jag antingen medvetet sökt fel eller försökt gnabba med honom. Mindfucked! Varför föddes man inte som kille så man slapp alla jävla hjärnspöken?!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

grattis i förskott:)

Svar: Tack! :)
Liinda

2013-04-30 @ 11:12:30
URL: http://annellisaa.blogg.se
Postat av: angelica

det finns ju många snygga kopior till de där skorna

2013-04-30 @ 13:48:24
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Birsen

önska dig presentkort i den affären dom säljer dom skorna så lägger du ut upptill :P

Svar: Smart tänkt! Fan km jag nte på det för :(
Liinda

2013-04-30 @ 21:36:55
Postat av: Madde

Ja dom är ju sjukt snygga dom skorna ;)

2013-05-02 @ 10:42:23
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0