Tråkig dag.

Har varit symtomfri sedan igår morse men vågar inte chansa på något och ge mig ut på äventyr. Hur mycket äventyr kan jag egentligen ge mig ut på? Jag kan inte köra bil, jag får inte köra bil för det är dubbdäcksförbud. A är borta på klubben hela dagen då det är fotografering och match idag. Tycker det är asroligt att han har en hobby han brinner för men fan, det vore kul att kunna hitta på något en heldag på helgen också. De helger han bara spelar en dag, kan man räkna på en hand tyvärr..
 
Ikväll står tacos på listan för middag och om jag är symtomfri resten av dagen, kör jag igång med helfarten på nytt imorgon. Vägrar att dricka shaker och soppor när jag bara kräks och får springa på toan. Får sån avsmak för dem eftersom de ser likadana ut när de kommer upp som när man dricker dem. Ööörk!
 
Btw så kan tele2 ta sig i röven. Blev bortkopplad imorse och får sedan att sms om att jag ska kontakta dem igen. Fy fan.
 

Kommentarer
Postat av: Suz

Skönt att få vara symptomfri iaf!

Svar: Ja man får ju se den lilla positiva glimten haha
Liinda

2013-04-27 @ 15:00:26
URL: http://www.icanrestwhenimdead.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0