Det kan ju inte vara sant.

Alltså jag skulle ju mäta midjemåttet idag efter 5 veckors helfart med Xtravaganza men mitt måttband verkar inte finnas någonstans. Jag har kollat under sängen och vänt upp och ner i hela rummet. Jag vet att jag hade det på sängen sist, under min kalender men där är det inte och inte heller på golvet.

Jag ska hitta fanskapet. Jag förtjänar att få veta hur mycket jag tappat i midjemåttet. För det måste ju vara någon centimeter iaf tycker jag!

Jag hittade en tumstock men det är ju lite svårt att mäta midjan med den. Just måttband är något som försvinner som smör i solsken här hemma. Jag tror att det är en viss liten kisse som lekt med det.

To be continued...

Kommentarer
Postat av: angelica

vad jobbigt. hoppas du blir av med hostan iaf.



ah saker har en förmåga att försvinna när man behöver dom mest :)

2012-03-15 @ 12:09:00
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0