Blöööö

Har asdåligt samvete för att träningen blir lidandes nu. Men så är det när man jobbar mycket. Jag försöker hinna med allt men tyvärr är jobbet lite viktigare just nu. Förra veckan blev det bara ett spinningpass, en morgonpromenad, en lunchpromenad, en kvällsjogg samt en powerwalk på söndagen.
 
Denna vecka har jag redan failat. Det blev bara en powerwalk på morgonen och en jogg tillbaka i regnet till daglig verksamhet efter shoppingen på Bo Ohlsson. Idag skulle jag spinna och kickboxa men hann inte med någonting av det. Istället blev det en halvtimmes hemmaspin. Förhoppningsvis hinner jag med en liten promenad imorgon när jag kommer hem från jobb nummer ett men jag tror nog att jag kommer somna som en stock då jag kommer ha varit vaken i 26 timmar då.
 
Nåja... På torsdag ska jag hinna med ett gympass efter att jag varit och vägt mig. Sedan tänkte jag att jag antingen ska ta ett hemmaspin-pass eller en promenad på kvällen. Vi får se hur det blir.
 
Det är lite fullt upp just nu. Men jag gillar det faktiskt om jag ska vara ärlig. Det är synd att träningen blir lidande men jag får ta tag i det efter denna vecka då det blir lite lugnare (not).
 
Jag har just nu 4 jobb som jag håller på att parera och planera till att fungera.
 

Kommentarer
Postat av: angelica

Oj oj vad du ligger i :) duktiga linda och najs med cashen sen :)
hur går det med alla jobb då? o va är de för nåra?

2012-06-27 @ 16:12:02
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: petter

Mindre träning=mindre mat!

2012-06-27 @ 23:19:49
URL: http://pttr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0