En tiondels spinningcykel

Jajamensan, jag har precis betalat en tiondels spinningcykel. Resterande nio tiondelar ska jag betala nästa lördag då jag förhoppningsvis ska hämta cykeln.

I sommar ska jag försöka jobba så mycket som möjligt och eftersom mina jobbtider förmodligen inte kommer att gå hand i hand med passen som finns på Friskis, så bestämde jag mig för att köpa en egen spinningcykel för att hålla igång och fortsätta gå ner i vikt.

Hittade denna på blocket, vilket är en äldre modell av de spinningcyklar vi har på gymmet som jag föll för. Ringde till tjejen som har den och jag har fått tjinga den så nu håller jag tummarna att hon är ärlig!


Kommentarer
Postat av: Joline

Wow!! Jag skulle också vilja ha en spinningcykel, vilken grej! Det vimmlar ju av sånna där dåliga "vanliga" träningscyklar men en riktig vill jag också ha!!!

2011-05-14 @ 18:47:56
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Postat av: Matilda

En spinningcykel i hemmet är perfekt. känns som det svåraste med att träna är att ta sig till gymmet!

2011-11-22 @ 11:56:12
URL: http://www.spinningcykel.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0