Veckans Vägning V.11 (V.58)

Hahaha denna vecka hade jag verkligen inga förväntningar. Speciellt inte eftersom jag vet att lingonveckan är på ingång och jag dessutom är svullen som en ballong. Jag har tränat 5 dagar denna vecka och vilade helt enkelt 2 dagar för jag visste att jag ändå skulle svälla som en ballong.

Veckans viktförändring: +0,9 kg.

Total viktnedgång:  26,2 kg

Det är lite skoj när man kollar tillbaka i arkivet. V.10 gick jag ner 1,3 kg, V.9 gick jag ner 0,4kg, V.8 gick jag ner 3,4kg. V.7 gick jag upp 0,6kg. Hahaha. Oh well. Lingonveckan är regelbunden iaf så jag säger samma sak som då; Det är vätska, vätska, väääätska! Så enkelt är det! Jag är inte så orolig. Jag vet ju om att jag tränat hårt och varit duktig. I vanliga fall går jag upp mellan 3-4 kilo när jag ska ha lingonveckan. Så att "bara" få ett 0,9 i plus är inte så farligt tror jag. Nu kör vi på i veckan. Håll tummarna att det ser bättre ut nästa vecka på vägningen! 

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är så duktig! :)



Hur kommer det sig att du hamnade nere i skåne? :)

2011-03-14 @ 18:10:29
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: karolinajonsson

haha ofta :d kan du kanske lägga in en bild på din misse? ;)

2011-03-14 @ 20:44:58
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: angelica

Haha jaså jag trodde kineser åt ris =p



Oj konstigt att det kom sötsug bara sådär ;/



Okej plugga på hoppas du inte pluggar ihjäl dej bara :)



Aah blir tyvärr inte att jag fortsätter rida, är för dyrt. Men nån gång ibland sådär :) Jaa måste komma igång med mitt tränings schema ju. Nu blir det lite hipp som happ men försöker göra något varje dag iallafall. tycker jag varit rätt duktig :)



Har gått ner 2 kg på en vecka, hoppsan tjosan



2011-03-14 @ 21:19:25
URL: http://[email protected]
Postat av: angelica

jaafan man måste ju variera sig lite finns ju lite olika program i zumban o välja på.idag har de blivit en del långa promenader.



imorn tänkte jag gå o simma om de är vuxensim lite dålig koll..eller zumba igen =)

2011-03-14 @ 21:23:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0